Prowadzenie własnej firmy to ciągłe poszukiwanie nowych sposobów na reklamę i pozyskiwanie kolejnych klientów. Chociaż w dobie internetu wiele osób stawia głównie na promocję w sieci, nie można zapominać o sprawdzonych rozwiązaniach offline. Jednym z najskuteczniejszych sposobów są mapy na zamówienie — fantastyczny gadżet, praktyczne narzędzie pracy, a przede wszystkim doskonały nośnik informacji kontaktowych i reklamy. Dlaczego Twoja firma powinna mieć swoją mapę i czym tak naprawdę jest tego typu produkt?

Czym jest mapa na zamówienie?

Mapa personalizowana to produkt o wielu zaletach. Jest to mapa wybranego terenu, wzbogacona o konkretne – dobrane indywidualnie – elementy. Tymi mogą być dane teleadresowe, takie jak numery telefoniczne, adresy mailowe i adres siedziby firmy. Można na niej umieścić także atrakcyjnie wyeksponowany logotyp firmy, a do całości dodać bardzo pomocny w organizacji pracy kalendarz. Sama mapa może zawierać wyróżnione elementy, takie jak np. oddziały firmy, jej obszar działania czy kody pocztowe. Oznacza to, że zamawiając jeden produkt, otrzymuje się tak naprawdę trzy: idealnie dopasowaną do oczekiwań mapę, pomocny kalendarz i skuteczny nośnik reklamy.

Po co mi mapa na zamówienie?

Mapa na zamówienie to świetny pomysł na reklamę i pozyskiwanie nowych klientów. Z powodzeniem można wręczyć ją kontrahentowi, żeby zawiesił ją w swojej siedzibie. Estetyczna mapa z kalendarzem będzie służyć jako ułatwienie pracy, takiej jak planowanie działań w terenie czy umawianie spotkań, jednocześnie promując Twoją firmę potencjalnym klientom. Co więcej, nawet gdy kalendarz jest już nieaktualny, Twój kontrahent może dalej skorzystać z samej mapy! Dzięki temu można osiągnąć dwa cele: zadowolenie wysokiej jakości produktem oraz zdobycie nowej przestrzeni do reklamowania firmy. Dzięki czytelnym i dobrze umiejscowionym danym teleadresowym każda osoba, która zobaczy mapę, będzie mogła szybko wykonać telefon czy zapisać sobie te informacje na przyszłość.

Sptokanie z kontrahentem

Zalety mapy

Zaletami mapy robionej na indywidualne zamówienie jest nie tylko połączenie trzech produktów w jeden. Najważniejsze to dopasowanie do wskazanych przez zamawiającego – oczekiwań i potrzeb — powoduje to, że z mapą reklamową na zamówienie nie mogą konkurować gotowe już mapy, które można znaleźć na rynku.

Jedna mapa i wiele atutów — tak najprościej można podsumować mapy personalizowane. Jeśli poszukujesz narzędzia pracy i najlepszego produktu promującego Twoją firmę, który z powodzeniem możesz wręczyć kontrahentowi, będzie to dla Ciebie absolutny strzał w dziesiątkę.  Wydawnictwo Piętka zapewni wysoką jakość, gwarantowaną przez wieloletnie doświadczenie na rynku kartograficznym.